Πέμπτη 6 Μαρτίου 2014

... στην Ελλάδα ένα φραπέ γλυκό με γάλα.

>Αυτό που όταν δεν πας εσύ στο βουνό, έρχεται το βουνό σε εσένα, βγαίνει και σε θάλασσα;

> Τα ρίχνετε όλα σε τύχη, τάιμιγκ, πανσέληνο, περίοδο κι άλλες δεισιδαιμονίες ενώ είναι επιστημονικά τεκμηριωμένο πως φταίει ο ανάδρομος Ερμής.

> Μία φίλη μου τράκαρε με έναν πέρυσι και το άλλο Σάββατο τον παντρεύεται. Αν ξανασταματήσω σε STOP να με χέσεις

> Θέλει κανείς κανα πρόβλημα, έχω μερικά διπλά.

>Στην πρόταση »αφεντικό δεν θα «αργήσω ξανά» η μόνη λέξη που περιέχει αλήθεια είναι το «θα αργήσω ξανά»


> Όποτε λέω τη λέξη «γυμναστήριο» ξεπλένω το στόμα μου με μερέντα

> Πάω χθες σε ένα μπαρ. Λέω στη μπαργούμαν, φέρε ένα ουίσκι. Μου το’ φερε. Ρε φίλε ὀ,τι θέλω τις κάνω

> Αν έφυγες για τους λάθος λόγους, τουλάχιστον γύρνα για τους σωστούς.

> Και για πείτε ρε προοδευτικούληδες, αφού καταγόμαστε απ’ τον πίθηκο όπως λέτε, γιατί τότε ο Αδάμ έφαγε μήλο και όχι μπανάνα;

> Η μάνα μου έβλεπε μισή ώρα break dance στο Μοναστηράκι και η απορία της ήταν με τι πλένουν τα ρούχα μετά.

> Γυναικείο μυαλό, αυτός ο λαβύρινθος.

> -Ρε μαλάκα κα πεινάω
-Χτεσινό παστίτσιο τρως;
-Ναι ρε εννοείται
-Ωραία, έλα αύριο

> Φτιάχνεις τσάι. Ξεχνιέσαι και το πιάνεις απότομα. Ξεκολλάνε τα δαχτυλικά αποτυπώματα. Έτοιμος για ληστεία.

> Μπαίνω στο ασανσέρ κοιτάζομαι στον καθρέφτη και λέω «Εσύ αγόρι μου θα πας πολύ ψηλά» και πατάω τον έκτο

> Μην πατάς πάνω σε άλλους για να ανέβεις. Θα τους συναντήσεις κατεβαίνοντας

> -Πόσο έχει αυτό το πορτοφόλι;
-150 ευρώ
-Μέσα;

> Μόλις βρήκα το Νοκια 3210 σε παλιό σακάκι από το 2008, έχει ακόμα 3 γραμμές μπαταρία.

> Με εντολή Σαμαρά, η Τσικνοπέμπτη αναβάλλεται για την πρώτη Πέμπτη μετά το μοίρασμα του πλεονάσματος. Καλή σας όρεξη.

> Μαλάκες τρέχει μια γκόμενα από πίσω μου εδώ και μισή ώρα. Το axe φταίει, αλλά μπορεί και το ότι της έκλεψα τη τσάντα.

> Τον άλλον τον λένε Παναγιώτη, του λέω κοίτα να δεις Πάνο και κοιτάει πάνω, άντε να συνεννοηθείς.

> Είναι ένας εδώ που με κοιτάει τόσο επίμονα που ή θα με αφήσει έγκυο ή θα με τηλεμεταφέρει

> Θα κατεβάσω αλογόμυγα στον ιππόδρομο

> -Αργείς;
-Πήρα ταξί!
-Με γεια. Αργείς;

> Τρομερή συμβουλή το «να είσαι πάντα ο εαυτός σου». Γιατί καμιά φορά ξεχνιέμαι και είμαι η Μαντόνα.

> Ελπίζω ο δικός μου να πρωτοτυπήσει φέτος και να μη μου ξαναπάρει κοκορετσάκι σε σχήμα καρδούλας επειδή πέρσι μου άρεσε

> Ήθελα να πάω Θεσσαλονίκη να δω το μωρό αλλά μόλις έμαθα πόσο είναι τα διόδια παντρεύτηκα άλλη εδώ στην Αθήνα, πιο φθηνά μου ήρθε

> Λουλούδια πήρα, σοκολατάκια πήρα, κάτι ξεχνάω. Α ναι, γκόμενα να πάρω.

> Μου στέλνει η άλλη μήνυμα κατά τις 3 το βράδυ «θέλω να σου ζητήσω συγνώμη πριν να ναι αργά». Εντάξει και 3 το βράδυ νωρίς δεν το λες.

> Του Αγίου Βαλεντίνου δεν είναι τότε που κρεμάμε προφυλακτικά στο τζάκι;

> Να μας δώσουν τα μάρμαρα οι Βρετανοί να τους στείλουμε κοντέινερ με ομπρέλες

> Στη Βενεζουέλα ταραχές, στην Ουκρανία επεισόδια, στη Βοσνία το χάος, στην Ελλάδα ένα φραπέ γλυκό με γάλα.