Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

Η εκδίκηση της νεράιδας

Ένα παντρεμένο ζευγάρι γύρω στα 60 γιορτάζει την 30η επέτειο γάμου σε ένα ρομαντικό και όμορφο εστιατόριο. Ξαφνικά μια νεράιδα εμφανίζεται μπροστά τους λέγοντας…

- Είσαστε ένα εξαιρετικό ζευγάρι και επειδή αγαπάτε πραγματικά ο ένας τον άλλον θα πραγματοποιήσω μια ευχή από τον καθένα σας.

- Εγώ θέλω να ταξιδέψω όλο τον κόσμο με τον αξιολάτρευτο άντρα μου, λέει η γυναίκα.

Η νεράιδα κουνάει το ραβδάκι και αμέσως εμφανίζει δυο εισιτήρια για κρουαζιέρα. Τότε λέει ο άντρας…

- Λοιπόν όλα αυτά είναι πολύ ρομαντικά αλλά ευκαιρία σαν αυτή δε θα ξανάρθει. Με συγχωρείς αγάπη μου αλλά η ευχή μου είναι να έχω μια γυναίκα 30 χρόνια μικρότερη από μένα.

Η γυναίκα και η νεράιδα απογοητεύονται βαθύτατα αλλά η ευχή είναι ευχή και η νεράιδα πρέπει να την πραγματοποιήσει. Έτσι η νεράιδα κουνάει το ραβδάκι και...ο άντρας γίνεται 90 χρονών!

Δεν υπάρχουν σχόλια: